maja 31, 2020

Czytam dziecku | Biblioteczka Hani. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze origami.




Zawsze z zaciekawieniem i pewną dozą ekscytacji czekam na nowości z Akademii Mądrego Dziecka. Tym razem wybór padł na Pierwsze origami. Tak wiem, że Hania jest jeszcze za mała na takie zabawy, ale z pomocą moją czy też Taty to może być super zabawa. 
I tym razem się nie myliłam. Hania z ogromnym zaciekawieniem, a także radością patrzyła jak Tatuś się męczy, żeby złożyć żabę, bo z kaczka poszło mu zdecydowanie łatwiej. Oczywiście Hania na swój sposób mu pomagała, ale największą zabawę miała gdy już dostała kompletne origami do rączki. Z zainteresowaniem oglądała z każdej strony, co to i jak Tatuś to zrobił. Zabawa była przednia, bo później Mała biegała po całym domu ze skończonym origami.




W Akademii Mądrego Dziecka. Pierwsze origami jest również bajka do przeczytania, co mnie bardzo ucieszyło, bo początkowo martwiłam się, że będzie to same origami.  Kolorystyka jest bardzo ładna, a obrazki ciekawe i proste. Hania śledziła to co się dzieje na kartach książeczki. Na każdej stronie jest według mnie idealna ilość tekstu. Dziecko nie znudzi się przy czytaniu, a z chęcią będzie słuchać. Dla mnie jest to ważne, gdyż moja córka to wiercipiętka i żywe srebro, więc długo nie usiedzi w jednym miejscu. 




Za książeczki dziękujemy wydawnictwu.

★★★★★★★★★★




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Recensione libretto , Blogger