września 15, 2021

Czytam dziecku | Akademia Mądrego Dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami. Owoce oraz Na targu.


Ponownie w rękach mojej córeczki zawitały nowości od wydawnictwa HarperKids Polska, a dokładnie zapachowe książeczki!

Akademia Mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami. Owoce oraz Na targu to tytuły, którymi Hania jest zachwycona. Jeszcze nigdy nie miała zapachowej książki. Początkowo nie wiedziała o co chodzi z otwieraniem okienka, pocieraniem strony i wąchaniem, ale gdy tylko załapała to ciągle to robi. Ma swoje ulubione zapachy, ale jest jeden którego nie znosi - czosnek! Zdecydowanie, gdy tylko widzi stronę z tym warzywem od razu mówi "fuj! ble!". Hania to zadziwia mnie każdego dnia. Byłam w szoku jak bez problemu rozpoznała każde warzywo i owoc, które zawarte były w tych dwóch książkach. Dzięki nim wie jak one pachną, gdyż nie wszystko miała okazję jeszcze w rzeczywistości powąchać. 
Niewątpliwym plusem jest strona, na której oprócz głównego owocu/warzywa są wymienione inne rzeczy w tym samym kolorze. 
Uważam, że warto wyposażyć biblioteczkę swojego malucha w te tytuły.



 

Za książki dziękujemy wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Recensione libretto , Blogger