stycznia 10, 2019

Podsumowanie 2018 i plany na 2019 rok



Nowy rok, nowa ja? Nigdy tak nie podchodzę do nowego roku. Co prawda w 2019 roku wiele się zmieni w moim życiu - zostanę mamą! :) Domyślam się, że Kruszynka wywróci moje życie do góry nogami, ale już się nie mogę doczekać!

Poprzedni rok nie był owocny w przeczytane książki, choć i tak jestem zadowolona z ilości, jaką udało mi się przeczytać zwłaszcza, że okres wakacyjny był wycięty z mojego roku. Nigdy nie robiłam takiego podsumowania, ale postanowiłam spróbować. 
W tym roku postanowiłam powrócić do blogowania. Kiedyś sprawiało mi to dużą radość i po tej przerwie nic się nie zmieniło. 
Postanowiłam także przyłożyć się bardziej do prowadzenia mojego Instagrama oraz dodawać posty regularnie. 



Ile książek udało mi się przeczytać? Otóż 42 książki.
Był to rok bardzo zróżnicowany pod względem przeczytanych gatunków. Nie ograniczałam się do kilku i próbowałam wielu, co przyznam szczerze sprawiło mi wielką radość. 

Najlepsza książka: Dwór mgieł i furii, Sarah J. Maas

Najsłabsza książka: Unieważnienie, Emma Chase

Było wiele książek, które były dobre, a nawet bardzo dobre. Jednakże Sarah J. Maas to jedno z moich odkryć poprzedniego roku i z pewnością sięgnę po pozostałe książki tej autorki. 

Na 2019 rok zaplanowałam sobie wiele książek do przeczytania choć nie wiem, jak to wyjdzie z racji tego, że od kwietnia moje życie stanie na głowie :)
Nie zapeszając styczeń zaczął się bardzo owocnie i czuję "wenę" na czytanie :D Mam nadzieję, że dalej tak będzie. Dzięki mojej bibliotece uzyskałam także dostęp do Legimi, co bardzo ułatwiło mi czytanie, bo nie muszę z moją piłeczką biegać w zimę do biblioteki. 
Na ten rok zaplanowałam sobie m.in:
  • M. Bułhakov - Mistrz i Małgorzata
  • J. R. R. Tolkien - Władca pierścieni tom 1
  • John Steinbeck - Grona gniewu
  • Chris Carter - Krucyfiks
  • Harper Lee - Zabić drozda
  • William Golding - Władca much
  • Jakub Żulczyk - Ślepnąc od świateł
  • Paweł Kapusta - Agonia
  • Richard Shepherd - Niewyjaśnione okoliczności
  • Holly Black - Okrutny książę
  • Anne Bishop - Córka krwawych
  • Louise Jensen - Surogatka
  • Raphael Montes - Sekretna kolacja
  • B. A. Paris - Za zamkniętymi drzwiami
  • Bartosz Szczygielski - Aorta
  • V. E. Schwab - Mroczniejszy odcień magii
  • Wojciech Chmielarz - Żmijowisko
  • Magdalena Witkiewicz - Czereśnie zawsze muszą być dwie
  • Jack Ketchum - Dziewczyna z sąsiedztwa
  • i wiele wiele innych


Postanowiłam również wziąć udział w wyzwaniach czytelniczych. Najważniejszym i największym wyzwaniem jest Bingo Olgi z Wielkiego Buka, które jest fenomenalne. Ambitnie postanowiłam wziąć udział we wszystkich trzech, choć zdaje sobie sprawę, że może mi się to nie udać. Moje postępy będziecie mogli na bieżąco śledzić na moim Instagramie oraz w zakładce wyzwania.

Zapraszam na mój Instagram.




2 komentarze:

  1. Ładny wynik książkowy ;). Z zaplanowanych przez Ciebie książek na 2019 rok czytałam tylko "Mistrza i Małgorzatę" i mnie osobiście klasyk nie porwał ;)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię re-read "Mistrza i Małgorzaty", bo w liceum bardzo mi się spodobała :)

      Usuń

Copyright © Recensione libretto , Blogger