marca 12, 2019

Podsumowanie stycznia i lutego 2019



Dwa pierwsze miesiące tego roku minęły mi błyskawicznie, nawet nie wiem kiedy. Motywem przewodnim tego okresu było skompletowanie wyprawki dla córeczki i teraz czekamy z narzeczonym na jej pojawienie.
Pod względem czytelniczym styczeń i luty minęły mi bardzo owocnie. Jestem bardzo zadowolona. 

W styczniu przeczytałam 10 książek:
  • Alice Blanchard - Głód zabijania ✶✶✶✶✶/10
  • J.P.Dealney - Lokatorka  ✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Jennifer L. Armentrout - Lucyfer  ✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Justyna Kopińska - Z nienawiści do kobiet ✶✶✶✶✶✶ /10
  • Kim Holden - Promyczek ✶✶✶✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Szczepan Twardoch - Król ✶✶✶✶✶/10
  • Holly Black - Okrutny książę  ✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Katarzyna Boni - Ganbare! Warsztaty umierania  ✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Joseph Conrad - Jądro ciemności  ✶✶✶✶✶✶/10
  • Sarah J. Maas - Dwór skrzydeł i zguby ✶✶✶✶✶✶✶✶✶/10

Najlepsza książka przeczytana w styczniu: Promyczek Kim Holden oraz Dwór skrzydeł i zguby Sarah J. Maas
Najgorsza książka: Król Szczepana Twardocha



W lutym również przeczytałam 10 książek:
  • Bartosz Szczygielski - Aorta  ✶✶✶✶✶✶✶✶✶/10
  • wielu autorów - Opowiem Ci o zbrodni ✶✶✶✶✶✶/10
  • Katarzyna Puzyńska - Czarne narcyzy  ✶✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Richard Sheperd - Niewyjaśnione okoliczności ✶✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Bartosz Szczygielski - Krew  ✶✶✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Michelle Obama - Becoming. Moja historia  ✶✶✶✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Marlon James - Diabeł urubu ✶✶✶✶✶✶/10
  • Ray Bradbury - 451` Fahrenheita ✶✶✶✶✶✶✶/10
  • F. Scott Fitzgerald - Wielki Gatsby  ✶✶✶✶✶✶✶✶/10
  • Anne Bishop - Córka krwawych ✶✶✶✶✶✶✶✶/10

Najlepsza książka przeczytana w lutym: Becoming. Moja historia Michelle Obama oraz książki Bartosza Szczygielskiego
Najgorsza książka: Opowiem Ci o zbrodni wielu autorów


Moje postępy w wyzwaniach na bieżąco aktualizuję w zakładce "Wyzwania". Już wkrótce wypełnię w całości pierwszą planszę Wielkobukowego Bingo :)
Udało mi się również wykreślić kilka tytułów z moich planów czytelniczych na ten rok, a mianowicie:
  • Richard Shepherd - Niewyjaśnione okoliczności
  • Holly Black - Okrutny książę
  • Anne Bishop - Córka krwawych
  • Bartosz Szczygielski - Aorta
Oby marzec był równie łaskawy, co minione dwa miesiące :)
Podzielcie się swoimi osiągnięciami i pamiętajcie nie liczy się ilość przeczytanych książek, a przyjemność z czytania.

1 komentarz:

  1. Super post
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Recensione libretto , Blogger